Qro-Toruń

Qro-Toruń

domingo, 18 de septiembre de 2016

Algunos dulces y chucherías polacas / Kilka polskich słodyczy



¡Hola!

Acabo de crear mi canal en YouTube, de vez en cuando ahí estaré subiendo videos con curiosidades de Polonia. Los invito a que lo visiten y se suscriban.

En mi primer video acontinuación les muestro algunos dulces y chucherías interesantes del supermercado polaco.

Cześć!

Właśnie utworzyłam mój kanał na YouTube, od czasu do czasu będę umieszczać tam filmiki z ciekawostkami z Polski. Zapraszam do odwiedzania i subskrybowania.

Na moim pierwszym wideo poniżej przedstawiam kilka ciekawych słodyczy z polskich supermarketów.





3 comentarios:

  1. Szkoda, że nikt nic nie napisał pod tym artykułem. To mi się nie podoba.

    ResponderEliminar
  2. Wczoraj mój bardzo dobry znajomy powiedział mi o 514 455 736 . Kto zdecyduje się skorzystać z tej oferty to dostanie bardzo duże odszkodowanie.

    ResponderEliminar
  3. Jakby komentarzy było więcej to było by dobrze. Takie jest moje zdanie na ten temat.

    ResponderEliminar

Jeśli nie masz konta, możesz komentować jako Anónimo lub lepiej, pod wybranym przez siebie imieniem - opcja Nombre/URL w Comentar como.

Si no tienes cuenta en Google, puedes comentar eligiendo las opciones Anónimo o Nombre/URL.